• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

Opiekun Pacjenta Kalisz

Affidea to międzynarodowa marka, z placówkami w 16 krajach Europy, obecna na rynku europejskim od 1995 r, w Polsce od roku 2000. Jesteśmy siecią nowoczesnych placówek medycznych oferujących szeroki wachlarz usług z zakresu diagnostyki i radioterapii wyznaczającą standardy na polskim i międzynarodowym rynku usług medycznych.

Naszym nadrzędnym celem jest poprawa jakości zdrowia i życia ludzi. Nieustająco dbamy o to, by nasi Pacjenci mieli zapewnioną opiekę medyczną na najwyższym światowym poziomie, a diagnostyka i proces leczenia odbywały się w komfortowych warunkach, przy użyciu bezpiecznego i nowoczesnego sprzętu, pod okiem profesjonalnej kadry.

Sukces zawdzięczamy nie tylko dostępowi do nowoczesnych technologii, ale przede wszystkim ludziom, którzy swoje codzienne zadania realizują z pasją i zaangażowaniem, tworząc tym samym niepowtarzalną kulturę naszej organizacji. Stawiamy na pogłębienie wiedzy i rozwój kompetencji naszych pracowników, bo wierzymy, że wspólnie budujemy wartość naszej firmy.

BUDOWANIE RELACJI, WIARA, ZAUFANIE, ROZWÓJ I INNOWACJA to wartości, które stanowią nasze źródło motywacji, są bliskie naszym sercom i wspierają nas w codziennej pracy oraz relacjach z naszymi Pacjentami, pracownikami i dostawcami.

Aktualnie poszukujemy:

Opiekuna Pacjenta 

Lokalizacja: Kalisz

Twoje zadania:                                                                                                                                                                  

  • umawianie Pacjentów na badania, w tym obsługa Pacjentów zgodnie ze standardami Grupy Affidea
  • udzielanie Pacjentom niezbędnych informacji o zakresie świadczonych usług medycznych, możliwych terminach ich wykonania, sposobie rejestracji, oraz niezbędnych dokumentach
  • budowanie długotrwałych relacji z Pacjentem poprzez zapewnienie najwyższej jakości obsługi
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy
  • współpraca z personelem medycznym

 

Jeśli wyróżniasz się?

  • pozytywnym nastawieniem do ludzi oraz chęcią pomocy innym
  • cierpliwością i wrażliwością na potrzeby innych
  • wyznawaniem zasady, że nie ma problemów, są za to rozwiązania
  • czerpaniem przyjemności płynącej z kreowania pozytywnego wizerunku firmy
  • umiejętnością współpracy w zespole oraz wysoką kulturą osobistą
  • samodzielnością i wykazywaniem inicjatywy
  • tym, że praca dla Ciebie to coś więcej niż wykonywaniem zadań od A do Z
  • gotowością do pracy w różnych godzinach, w tym również w weekendy

 

Ta oferta jest właśnie dla Ciebie!

Korzyści z pracy u nas:

  • staniesz się częścią stabilnej, międzynarodowej firmy stawiającej na współpracę i rozwoju
  • zyskasz komfortowe warunki długofalowej współpracy w przyjaznej atmosferze
  • będziesz miał możliwość zdobycia doświadczenia w otoczeniu najlepszych specjalistów
  • otrzymasz szansę wywierania realnego wpływu na efekty osiągane przez placówkę, poprzez kreowanie jej pozytywnego wizerunku
  • uzyskasz możliwości rozwoju w strukturach Affidea, co pozwoli na wykorzystanie Twojego potencjału zawodowego

 

 

Aplikuj i dołącz do

Zespołu Affidea!

Wyślij CV na adres: 

kariera@affidea.com

 

 

 

 

 

Prosimy o zamieszczenie w cv następującej klauzuli: 
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez Voice Contact Center Sp. z o.o. (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”
Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Pani / Panu prawo wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Pani / Pana danych. 

 

 

Strefa pacjenta