• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

Konsultant infolinii medycznej Warszawa

Affidea to międzynarodowa marka, z placówkami w 16 krajach Europy, obecna na rynku europejskim od 1995 r, w Polsce od roku 2000. Jesteśmy siecią nowoczesnych placówek medycznych oferujących szeroki wachlarz usług z zakresu diagnostyki i radioterapii wyznaczającą standardy na polskim i międzynarodowym rynku usług medycznych.

Naszym nadrzędnym celem jest poprawa jakości zdrowia i życia ludzi. Nieustająco dbamy o to, by nasi Pacjenci mieli zapewnioną opiekę medyczną na najwyższym światowym poziomie, a diagnostyka i proces leczenia odbywały się w komfortowych warunkach, przy użyciu bezpiecznego i nowoczesnego sprzętu, pod okiem profesjonalnej kadry.

Sukces zawdzięczamy nie tylko dostępowi do nowoczesnych technologii, ale przede wszystkim ludziom, którzy swoje codzienne zadania realizują z pasją i zaangażowaniem, tworząc tym samym niepowtarzalną kulturę naszej organizacji. Stawiamy na pogłębienie wiedzy i rozwój kompetencji naszych pracowników, bo wierzymy, że wspólnie budujemy wartość naszej firmy.

BUDOWANIE RELACJI, WIARA, ZAUFANIE, ROZWÓJ I INNOWACJA to wartości, które stanowią nasze źródło motywacji, są bliskie naszym sercom i wspierają nas w codziennej pracy oraz relacjach z naszymi Pacjentami, pracownikami i dostawcami.

 

Konsultant infolinii medycznej 

Miejsce pracy: Voice Contact Center Sp. z o.o.

Warszawa, ul. Równoległa 4a (przy stacji WKD Raków)

 

Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za:                        

  • obsługę infolinii przychodzącej
  • kompleksową obsługę telefoniczną Pacjentów Centrum Medycznego
  • budowanie relacji z Pacjentami i dbanie o wizerunek firmy
  • udzielanie informacji, rejestrację i umawianie badań
  • kontakt mailowy z Pacjentami

 

Jeśli:

  • posiadasz pierwsze doświadczenie zawodowe telefonicznej obsłudze Klienta
  • jesteś osobą komunikatywną i pełną entuzjazmu
  • odnajdujesz się w pracy, która wymaga od Ciebie samodzielności i inicjatywy
  • czerpiesz przyjemność płynącą z kreowania profesjonalnego wizerunku firmy
  • praca dla Ciebie to coś więcej niż wykonywanie obowiązków od A do Z

 

 Ta oferta jest właśnie dla Ciebie!

 

Korzyści z pracy u nas:

  • staniesz się częścią stabilnej, międzynarodowej i ciągle rozwijającej się firmy, stawiającej na przyjazną atmosferę pracy,
  • otrzymasz stałe wynagrodzenie podstawowe plus sytem motywacyjny oraz atrakcyjny pakiet socjalny – karty sportowe, ubezpieczenie zdrowotne, stypendia firmowe, ciekawe konkursy, niespodzianki
  • weźmiesz udział w profesjonalnym szkoleniu wstępnym, w ramach godzin pracy
  • będziesz miał realną możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji oraz awansu
  • dołączysz do zespołu dynamicznych, otwartych i życzliwych ludzi

 

Aplikuj i dołącz do

Zespołu Affidea!

Wyślij CV na adres: 

rekrutacja@voicecc.pl

 

 

 

 

 

Prosimy o zamieszczenie w cv następującej klauzuli: 
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez Voice Contact Center Sp. z o.o. (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”
Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Pani / Panu prawo wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Pani / Pana danych. 

 

 

Strefa pacjenta